Tuesday 3 February 2015

KELEBIHAN JOINT HEALTH TABLET SHAKLEE ( AJHT )

Assalamualaikum ceria semua,

Hai, hari ini saya dengan semangat berkobar-kobar nak berkongsi info-info yang mungkin menjadi 1001 persoalan anda. Takpa, hari ini saya akan jawab ye. Semangat ni sebab bulan Februari ni kan promosi AJHT. Perhhhhh... rugiii sapa-sapa yang tak grab sebotol dua tau.




Antara soalan-soalan yang saya terima sejak promosi ini berlangsung. Saya kongsikan di sini ye semua.

Q : Apakah itu Joint Health Tablet Shaklee ni?
A : Shaklee Joint Health Tablet ini ialah formulasi proprietary yg menampilkan bahan-bahan hasil kombinasi yg di jamin berkesan. AJHT ini dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yg sihat. Ia di hasilkan dengan ramuan aktif yg bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yg diperlukan oleh sendi-sendi.

 Apakah itu Joint Health Tablet Shaklee ni?
A : Lelaki dan wanita yg mencari-cari produk yg semulajadi berkesan bagi mengekalkan kesihatan sendi-sendi mereka. Selain itu, orang muda yg menggemarkan melakukan aktiviti lasak dan mengamalkan gaya hidup aktif dan ingin menjaga kesihatan sendi mereka.

Q : Apakah ekstrak jagung?
A : Ekstrak jagung secara semulajadinya kaya dengan glucosamine yg merupakan gula amino dan merupakan blok binaan utama bagi proteoglikan. Ia digunakan untuk membina tulang rawan dan lendir bagi melicinkan sendi. Glucosamine mengandungi bahan yg juga di jumpai dalam tandon dan ligamen, Ekstrak jagung membantu meningkatkan perlindungan sesendi dan membantu memelihara tulang rawan untuk kesihatan sendi dala masa berpanjangan.

Q : Apakah Boswellia
A : Boswellia ialah gum resin dari pokok Boswellia Serrata. Bahan aktif pokok Boswellia Serrata ini ialah asid boswelik ( AKBA, Asid 3-asetil-11-keto-beta-boswelik ) yg berfungsi sebagai ransangan semulajadi.

Q : Bolehkan saya mengambil AJHT dan Ostematrix dalam masa yg sama?
A : Boleh. Tiada sebab untuk anda katakan TIDAK kepada kedua-dua produk yg membawa kebaikan kepada sendi-sendi anda. Lebih baik juga anda menggabungkan VIVIK dan Collagen Powder bagi mnegoptimumkan kesihatan sendi anda.

Q : Bila dan bagaimanakah cara pengambilan AJHT ini?
A : Untuk hasil yg terbaik, elok untuk anda mengikut saranaan yg telah di beri dengan mengambil 2 tablet setiap hari selepas mengambil makanan berat.

Q : Mengapakah ia bebas daripada chondroitin?
A : AJHT tidak mengandungi sulfat kondroitin kerana ia tidak akan diserap dengan baik secara oral ( ditelan ). Penyelidikan bari-bari ini menunjukkan yg sulfat kondroitin juga boleh menggangu penyerapan ekstrak jagung dan glukosamina yg lazimnya diserap dengan baik jika di ambil secara berasingan.

Haaa, itu sahaja soalan-soalan yg saya terima dan saya pun telah menjawab segala persoalan anda. Semoga, segala persoalan ini akan membuatkan anda semua lebih yakin untuk memilih supplemen sendi shaklee untuk kesihatan sesendi anda. 

Jom, sementara bulan promosi berlangsung ni. Kebanyakan regular customer dalam kalangan golongan tua, mak cik dan pak cik. Ada juga yg menghadiakan khas set sendi ini untuk mereka yg tersayang dan juga untuk diri sendiri. 

............................................................................................................

*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com

No comments:

Post a Comment