Sunday 15 June 2014

PERBEZAAN NUTRIWHITE VS ENFUSELLE SHAKLEE - PRODUK SKIN CARE


Tentu ramai yang sudah tahu tetang set skin care yang hot ni. kalau ada yang tidak tahu tidak mengapa, saya akan memberitahu anda mengenai set NutriWhite dan set Enfuselle ini dengan lebih lanjut. Saya tahu pasti ramai yang berminat nak tahu tentang dua jenis produk ini. Namun begitu, mungkin ada juga yang musykil tentang perbezaan dua produk hot ini kan? Yang ini sesuai untuk kulit yang macam mana? Ynag ini pula sesuai atau tidak untu kulit yang bermasalah? Nak cuba, tapi keliru sangat nak guna yang mana satu. 

Oleh itu, hari ini saya sangat terpanggil untuk bersama-sama berkongsi tentang perbezaan dua produk ini iaitu NutriWhite dan Enfuselle. 



Untuk makluman semua, sebenarnya anda sendiri perlu klasifikasikan kulit muka anda jenis yang bagaimana.

  • Jika kulit muka anda mempunyai masalah JERAWAT atau KULIT YANG SENSITIF atau BERMINYAK . Maka anda amat di galakkan mengambil SET ENFUSELLE 


BERMINYAK + BERJERAWAT+ KULIT SENSITIF
~ Purifying Cleansing Gel ~
~ Purifling Toner ~
~ Balancing Moisturizer ~



 KERING + BERJERAWAT + KULIT SENSITIF
~ Hydrating Cleansing Lotion ~
~ Hydrating Toner ~
~ Hydrating Moisturizer ~

  • Sekiranya kulit anda TIADA MASALAH JERAWAT, anda boleh mencuba set NUTRIWHITE 




~ Gentle Deep Foaming Cleanser (pencuci muka) ~
~ Soothing Radiance Whitening Softener (Toner) ~
~ Ulimate Protection Whitening Lotion (SPF 15) ~
add on!
~ Overnight Renewal Whitening Cream (krim malam) ~

Ok!!! simple kan? Diharapkan semua boleh faham dan tidak keliru lagi. Untuk membeli produk skin care shaklee, anda boleh dapatkan ia daripada saya. Consultation secara percuma akan diberikan. Hubungi saya segera.

Ezaty Rusman
☏ 013-5954 921
✉ luvly.izzati@gmail.com
http://kauntersihat.blogspot.com/



*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com

No comments:

Post a Comment