Thursday 2 April 2015

PROMOSI SHAKLEE APRIL 2015


Assalamualaikum sayang!

Dalam kekalutan masyarakat Malaysia dengan isu itu, pihak Shaklee telah menghiburkan hati kami dengan promosi gempak pada bulan ini.  Terdapat sebanyak enam items yang di tawarkan. Antaranya ialah :


LECITHIN

Hot-seller kegemaran ramai pengguna mahupun pengedar shaklee untuk membantu menguruskna berat badan, meningkatkan kecerdasan minda dan fungsi otak, melegakan masalah sembelit serta menbantu masalah liang susu tersumbat dalam kalangan ibu menyusu ( sebagai pain-killer untuk masalah bengkak susu)



  • Beli 6 free 1 botol
  • Beli 2 dengan DISKAUN 5% ( TWIN PACK )
 Untuk info lebih lanjut, anda boleh baca di sini Kebaikan Lecithin Shaklee


GLA COMPLEX

Membekalkan gamma linolenic acid (GLA) untuk memelihara kesihatan lelaki dan wanita. Ramai yang mengamalkan GLA Complex ini untuk meningkatkan kesuburan wanita, menstabilkan hormon, menangani masalah sengugut dan PMS, meningkatkan kesihatan sisem peranakan wanita termasuk masalah cyst dan fibroid, kecantikan dan kesihatan kulit dan lain-lain.

  • Beli 6 free 1 botol
  • Beli 2 dapat DISKAUN 5 % ( TWIN PACK)
Info tentang GLA COMPLEX ada di sini Kelebihan dan keistimewaan GLA Complex


VITA-LEA FOR CHILDREN  (CHEWABLE)

Multivitamin yang lengkap untuk anak-anak kesayangan anda untuk di kunyah. Ia sangat sesuai untuk di berikan kepada anak-anak anda bagi memenuhi keperluan nutrisi harian mereka.

  • Beli 3 free 1 botol

CINCH SHAKE MIX

Supplemen protein soya non-GMO lengkap dengan multivitamin dan serat yang boleh membantu misi pengurusan berat badan dan juga di ambil sebagai meal replacement yang berkhasiat dan mengenyangkan. Cinch Shake Mix ini juga diperkaya dengan leucine bagi mengekalkan otot semasa menurunkan berat badan anda. Anda boleh memilih salah satu daripada tiga perisa iaitu coklat, vanilla dan latte. Namun begitu, untuk promosi pada bulan April. Hanya perisa Cinch Coklat dan Cinch latte sahaja yang terlibat,


  • Beli 3 canister cinch coklat dapat 4 canister!
  • Beli 3 canister cinch latte dapat 4 canister!

DTX COMPLEX

Supplemen khusus untuk membantu kita mengeluarkan bahan toksin yang disingkirkan oleh organ hati, menjaga kesihatan organ hati dan juga menggalakkan fungsi organ hati yang sihat.

  • Beli 3 dapat 4 botol !
Jangan lepaskan peluang untuk grab salah satu items promosi April 2015 ini. GET SHAKLEE TODAY! ^^ 

Berminat dengan mana-mana promosi April shaklee 2015? Ingin mencuba mana-mana produk yang bersesuaian dan melepasi bajet anda? Jom dapatkannya dengan saya sid pro anda :)





*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com

No comments:

Post a Comment