Thursday 2 October 2014

RAHSIA KEKAL BERTENAGA DENGAN PERFORMANCE DRINK SHAKLEE


Terlibat dengan aktiviti lasak di tengah-tengah panas mentari memang amat meletihkan. Namun usah khuatir kerana terdapat "penawar" kepada masalah ini. Shaklee Performance Drink, minuman bertenaga tidak bergas ini di rumus khas untuk memberi tenaga dan mempertingkatan stamina terutama bagi mereka yang terlibat dalam aktiviti lasak dan terdedah pada pancaran matahari.

Paling menarik, produk ini juga sesuai diambil sebagai minuman harian untuk mengekalkan tahap kecergasan setelah keletihan bekerja seharian, ataupun penat memandu kenderaan di dalam kesesakan atau pun mereka yang mengalami masalah cirit birit di mana air banyak terhidrat dari tubuh.

Mungkin ada yang bertanya bagaimana Shaklee Permormance melakukannya?

Rahsianya adalah proprietari campuran elektrolit OPTI-LYTE yang dapat menggantikan air yang terkeluar dari tubuh dengan cepat. Formulasi ini berupaya mengembalikan kecergasan dalam waktu yang singkat.

Hal ini turut di akui oleh Cikgu Subra, seorang guru sukan yang juga atlet profesional peringkat antarabangsa yang mengambil Shaklee Performance semasa penjelajahan 7 hari 6 malam beliau bersama pasukan basikalnya mengelilingi semenanjung Mlaysia Mei lalu.

"Performance is really performed!" katanya.



MINUMAN UNTUK SANG JUARA

Minuman penghidratan semula ini juga diambil oleh kebanyakan para atlet terbaik dunia seperti Caryn Davies, pemegang pingat emas dalam sukan berkayak. Dennis Bowsher yang juga pemegang pingat emas dalam suakn pentathalon dan lebih 100 medal telah dimenangi sebelum ini dan pada Sukan Olimpik 2012 di London yang lalu.

Di malaysia, kebanyakan pelanggan Shaklee mengambilnya sebagai minuman harian untuk mengekalkan kesihatan. Manakala, bagi pengguna Muslim pula, eeka mengambilnya semasa bulan puasa untuk kekal sihat di bulan Ramadhan menahan dahaga dan menangani kelesuan.



Ezaty Rusman
☏ 013-5954 921
✉ luvly.izzati@gmail.com
http://kauntersihat.blogspot.com
....................................................................................................................................

*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com

No comments:

Post a Comment