Monday 10 February 2014

MASKER PROTEIN DENGAN ESP SHAKLEE

Assalamualaikum semua.

Hari ini nak share pasal masker. Apabila sebut je masker, sudah terang lagi bersuluh masker ESP lah palig glemer di seantero dunia. Antara produk shaklee yang boleh buat masker ialah ESP, VITAMIN E dan yang terbaru VITAMIN C. Tepek tepek kat muka, lepas tu tengok cermin, wah tegangnya kulit saya! Memang meletops!

Saya nak sentuh pasal masker ESP. Apa yang best sangat dengan masker ESP ni ye? Kalau ikut petua-petua tradisional, telur putih itu dijadikan sebagai masker. Anda tahu mengapa TELUR? Meh saya cerita ye. Telur merupakan sumber protein yang murah dan mudah didapati.Oleh sebab itu, khasiat protein tersebut mampu melembabkan kulit dan memperbaharui sel kulit. Tapi sekarang, ramai yang beralih kepada ESP shaklee sebab tak kalut bau hanyir telur dekat muka. 

Sekarang ni, saya percaya dan yakin pengguna shaklee sudah meninggalkan telur nan hanyir untuk tepek dekat muka lantas memilih ESP shaklee yang superb! Betul tak? 

Manfaat MASKER PROTEIN untuk wajah.

  • Menghilangkan kesan jeragat.
  • Menghilangkan noda hitam kesan jerawat.
  • Mengatasi kulit yang kering akibat kekurangan vitamin.
  • Mengatasi kulit wajah yang berminyak.
  • Melembabkan dan menghaluskan kulit.
  • Mengecilkan pori-pori.
  • Mencerahkan kulit.
Cara Membuat Masker ESP.





  1. Gunakan 1 cawan yogurt perisa asli sebagai base masker.
  2. Tambahkan 1 sudu teh ESP shaklee ke dalam yogurt dan gaul sebati.
  3. Ratakan di sekitar kawasan kulit muka KECUALI mata.
  4. Biarkan 10-15 minit atau sehingga kering.
  5. Best time: selepas mandi pagi.
So, kepada penggemar ESP sekalian, anda bolehlah cuba dengan masker ESP. Cantik luar, cantik dalam, cantik sana sini.


Ezaty Rusman
☏ 013-5954 921
✉ luvly.izzati@gmail.com
http://kauntersihat.blogspot.com/

.........................................................................................................................................................
*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com

No comments:

Post a Comment