Monday 3 February 2014

Kenali Multivitamin Anda.

Siapa yang tidak kenal dengan vitamin shaklee yang di jamin semulajadi selamat, berkesan dan terbukti keberhasilannya. Ia telah wujud sejak setengah abad yang lalu, penemuan formula multivitamin yang pertama ini telah di temui oleh Dr. Forrest C. Shaklee sejak 90 tahun yang lalu.

Pada awalnya, ia dikenali sebagai "Vitalize-Mineral" lalu disingkatkan sebutannya kepada "Vita-min". Pada ketika itu, multivitamin ini berbentuk cecair kemudian telah diubah hasil peningkatan teknologi  kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea.

Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian yang lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana yang telah disarankan oleh RDA. Ia telah diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang. Tablet Vita-Lea ini disaluti oleh serbuk nutrisi - spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini pada abad ini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai "Expo-tab". Vita-Lea ini merupakan multivitamin yang terpantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protin untuk menyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Vita-Lea telah dipilih oleh Center for Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MUTLI-VITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000.

Sempena promosi Vita-Lea Belian 6 PERCUMA 1 sepanjang bulan Febuari 2014 ini. Jangan ketinggalan untuk mendapatkan multivitamin anda sekeluarga. Keluarga yang sihat pastinya bermula dengan makan yang sihat.

Hubungi saya sekarang 0135954921 , emel luvly.izzati@gmail.com

Harga retail RM88.75

------------------------------------------------------------------------------------------------------------



No comments:

Post a Comment