Sunday 16 March 2014

ESP UNTUK KULIT YANG CANTIK


ASSALAMUALAIKUM :)



Sebenarnya hari ini saya nak jelaskan sedikit mengenai ESP shaklee. Ramai yang emel saya bertanyakan soal ESP ini. Antara soalan-soalan yang saya terima seperti, adakah ESP ini hanya untuk wanita yang mengandung sahaja? yang dah berkahwin je ke boleh minum, yang belum berkahwin tak boleh ye? salah tu uolls, sebenarnya ESP ini bukan sahaja wanita mengandung atau yang sudah berkahwin sahaja boleh minum malah, kanak-kanak,kaum lelaki dan orang-orang berumur pun sesuai dan elok untuk minum dan amalkan.

Saya percaya, dalam kalangan pembaca-pembaca blog saya masih samar-samar dan tidak tahu akan kegunaan ESP dalam kehidupan kita seharian. ESP bukan sahaja untuk wanita hamil, tapi ia amat sesuai untuk semua peringkat umur. Malah ia sangat bagus untuk kulit kita. Ada juga di antara pengguna yang telah menggunakan set skin care dan saya juga akan kerap cadangkan kepada customer saya agar minum ESP juga dan paling menggembirakan saya mereka telah mendapatkan kulit yang mereka idam-idamkan. Sebab apa ye? ok meh saya terangkan :)

ESP memang best! kerana ia bukan sahaja minuman yang berkhasiat, malah mampu mencantikan kulit dan palingggg besttt ESP boleh menghilangkan parut jerawat. Haaa...kepada sesiapa yang rasa dirinya ada jerawat dan bila keluarkannya akan tinggal sang parut nan degil itu, saya cadangkan agar anda ambil ESP. InsyaAllah, cepat dan kerap minum ESP, cepat-cepatlah parut jerawat tu hilang. Macam sayalah, setiap bulan, period je mesti akan tumbuh jerawat jadi saya akan ambil ESP secara konsisten agar nanti apabila jerawat pecah dan parut akan cepat hilang.
Ibu hamil juga digalakkan mengambil ESP kerana ia bukan sahaja memperbanyakkan pengeluaran susu ibu malah akan mencantikan dan melicinkan kulit bayi. Banyak testimoni daripada customer saya mengenai ESP ini dan mostly memang berkesan tanpa sebarang kesan sampingan negatif. (dengan izinNYA)

APA YANG BEST SANGAT ESP INI? JOM KITA LIHAT KEBAIKANNYA :)

ESP menjadikan kulit cantik, cerah dan berseri.

ESP mengganjalkan payudara yang kendur dan mengembalikan kecantikan payudara anda.

ESP memberi tenaga kepada anda, badan sihat dan kurang letih.

Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, ESP sangat membantu pengeluaran susu ibu yang banyak dan milk booster terbaik untuk anda.

ESP juga membantu menghasilkan susu ibu yang pekat dan berkrim. kesannya lihat pada anak-anak anda yang cepat kenyang dan kurang meragam.

Bagi ibu-ibu yang mengandung, ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu berasa di tahap optimum.

Bagi yang ingin kurus. ESP akan membuatkan anda cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan.

Berupaya mengurangkan parut jerawat dengan segera. ESP  yang mengandungi protein yang tinggi mampu menyingkirkan sel-sel kulit mati dengan cepat dan menghasilkan sel kulit baru. 



saya consume ESP shaklee ni sejak awal tahun 2013, dan saya dapat kulit yang saya nak kerana sebelum ini saya mengalami jerawat pasir di bahagian atas dahi dan pipi dan paling penting parut jerawat sentiasa menetap di muka saya, tapi sekarang :) Alhamdulillah.
say NO pada mekap tebal-tebal, hanya sapu bedak compact dan lipbalm secalit. SIAP! huhu









so sekarang, saya harap anda semua sudah mula faham tentang kebaikan ESP shaklee ini. Sangat jimat dan berbaloi-baloi. 1 canister boleh tahan 3 bulan. kepada yang ingin menjaga kulit wajah, breasfeeding mummy, mummy-to-be, atau yang sedang berpantang, yang selalu letih tiada tenaga dan nak kurus dengan cara sihat... saya cadangkan anda semua cuba ESP shaklee, produk terlaris shaklee. 

Ingin mengetahui best price untuk ESP Yes! jauh lebih murah dan ni adalah harga promo ye! Beli 6 percuma 1. Bulan mac 2014 bulan promo shaklee


Ezaty Rusman
☏ 013-5954 921
✉ luvly.izzati@gmail.com
http://kauntersihat.blogspot.com/





*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com

No comments:

Post a Comment