Monday 3 March 2014

KESAN KEKURANGAN PROTEIN

Salam Isnin semua :)

Hari ini semangat tengah berkobar-kobar untuk cerita tentang kesan-kesan kekurangan protein dalam badan. Yelah, apabila kita dapat sesuatu ilmu, kita haruslah kongsi ilmu tesebut kepada semua.Jadi, jom ikut saya mengupas lapis denmi lapis implikasi isi ini.

Telebih dahulu saya ingin bertanya kepada anda, adakah anda mengalami simptom-simptom di bawah, atau sedang alami atau sudah hampir mengalami? Apakah perkara tersebut ye.

1. Kulit yang kusam
2. Wajah penuh tompokan jerawat dan kesan jerawat yang hitam?
3. Bekas gigitan nyamuk yang akan menyebabkan kudis dan meninggalkan kesan?
4. Rambut sering gugur?
5. Lemah dan tiada tenaga?

AWAS!!!
 Ini adalah tanda-tanda anda kekuranagan protein.







Untuk makluman, sekarang sedang berlangsungnya promosi ESP shaklee,pada bulan MAC 2014. BELI 6 PERCUMA 1.
Dapatkan harga murah-murah dengan saya melalui cara SMS/CALL/WhatApps saya

Ezaty Rusman
☏ 013-5954 921
✉ luvly.izzati@gmail.com
http://kauntersihat.blogspot.com/
.....................................................................................
*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com

No comments:

Post a Comment