Thursday 27 March 2014

TESTIMONI ESP SHAKLEE : APA KATA MEREKA?

Assalamualaikum semua,

 Hari ini adalah minggu-minggu terakhir promosi ESP berlangsung. Sungguh hebat, sungguh padat orang order ESP. Alhamdulillah, sangat bersyukur dan sangat teruja dengan sambutan yang menggalakkan ini. 

Promosi ESP akan berakhir kurang dari lima hari lagi, cepat-cepat jangan lepaskan peluang anda untuk dapatkan stok ESP kegemaran ramai ini. Sentiasa hangat di pasaran :) Kali terakhir promosi ESP berlangsung sekitar Oktober 2012 dan baru sekarang promosi ESP muncul kembali iaitu Mac 2014. Lama kan? Susah nak dapat tuu!

Beli 6 percuma 1.

Anda akan mendapat keistimewaan seperti berikut : 

  1.  PERCUMA 1 canister ESP yang berharga RM150.
  2. PERCUMA keahlian seumur hidup
  3. CASH BONUS bernilai Rm36.27 pada bulan April 2014
  4. Berpeluang menjana pendapatan hingga 3-4-5 angka sebulan
  5. Penjimatan sehingga RM324
  6. kesan POSITIF seperti awet muda, kulit licin, cantik , slim dan sebagainya.
Pendek kata, sangat banyakkkkkk kesan POSITIF , rugi sangat siapa-siapa tak nak ambil tau :)

Apa pula kata mereka? Jom kita baca dan lihat testimoni pengguna ESP shaklee ni ....





TESTIMONI 1



TESTIMONI 2




TESTIMONI 3






Menarik bukan??? ia bukan testimoni palsu, ia adalah kebenaran yang tidak dapat disangkal lagi, kerana apa? kerana produk Shaklee, InsyaAllah sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa semulajadi. saya juga telah mencubanya, alhamdulillah saya dapat kulit yang saya inginkan. Anda pula bagaimana? Tidak mahu merasai sendiri ke kehebatan ESP shaklee ini? 

Jika berminta, anda masih belum terlambat untuk grab ESP dengan saya, ayuh dapatkan stok terbaik anda segera. Jangan malu untuk hubungi saya, saya akan kongsikan tip-tip menarik khas untuk anda yang menghubungi saya. Untuk ibu-ibu menyusu, untuk yang ingin menggantikan puasa malah untuk mereka yang sedang berdiet...ayuh dapatkan stok anda!!!


 #iR Ezaty Rusman
#worldclassSID
☏ 013-5954 921
✉ luvly.izzati@gmail.com
http://kauntersihat.blogspot.com/

...........................................................................................................................................
*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com

No comments:

Post a Comment