Thursday 8 May 2014

CARA PENGAMBILAN MEAL SHAKES SHAKLEE UNTUK HASIL BERKESAN


Assalamualaikum semua.

Kawan-kawan ada masalah selera makan tak? atau anak-anak yang kuat bermain sampai lupa nak makan? hahaha...perkara biasa kan bagi ibu-ibu yang superMaks ni. Tapi, apa yang pasti,ibu-ibu mesti risau akan hal ini kan? haa...jangan risau ye, saya ada rahsia :)

Saya nak kongsi dengan kawan-kawan tentang rahsia cara pengambilan Meal Shakes Shaklee ni yang sangat mudah dan insyaAllah berkesan. Senang je tau, dah lah minuman sedap lagi berkhasiat kan.

Sebelum tu meyh baca soalan-soalan yang sering di tuju kepada saya.

" Macam mana cara dan aturan pengambilan Meal Shake untuk kanak-kanak dan orang dewasa? "
" Apa masalahnya kalau tak selera makan? " 
" Apa khasiat dan kelebihan Meal Shakes ni? " 

Haa...anda pun mesti mempersoalkan juga kan, kenapa ye? Jom baca lagi :)


CARA PENGAMBILAN MEAL SHAKES SHAKLEE

Sukatan Bagi Orang Dewasa & Kanak-kanak ( 7 tahun ke atas )
  • 2 sudu besar Meal Shakes Shaklee
Sukatan Bagi Kanak-kanak ( 1 tahun hingga 6 tahun )
  • 1 sudu besar Meal Shakes Shaklee

Suka saya nak maklumkan kepada kawan-kawan bahawa Meal shakes shaklee menggunakan 100%  bahan semulajadi dibuat dari bahan halal dan mempunyai sijil halal.

Bagi kanak-kanak yang berumur kurang dari 1 tahun tidak boleh minum Meal Shakes Shaklee. Perlu tunggu mereka berusia 1 tahun ke atas :)


CARA PENYEDIAANNYA

Boleh di bancuh dengan air biasa atau boleh di campur susu atau minuman kegemaran lain seperti jus buah- buahan atau air bercoklat.

TAPI, korang jangan campur pula dengan
  1. Air panas
  2. Air berkafein seperti kopi dan teh
  3. Air berkarbonat atau air gas
Kenapa pula ye? Sebab nanti akan merosakkan kandungan zat di dalamnya. Kalau sayur pun tak boleh masak lama-lama, nantu khuatir zat dalam sayur akan hilang kan? Sama la macam Meal Shakes ni :)

KELEBIHAN MEAL SHAKES YANG DI GEMARI RAMAI
  1. Rasa yang sedap. French Vanilla yang berkualiti tinggi
  2. Bau dan aroma yang menyegarkan
  3. Menambah selera makan anak-anak
  4. kaya dengan pelbagai zat yang baik untuk badan
  5. Membantu atasi Ekzema
  6. Menyumbang daya tahan melawan penyakit

Ok, cukup setakat ini dulu yang dapat saya kongsikan. Entry seterusnya saya akan cerita lagi ye. Jika korang ada sebarang soalan nak tanya saya atau ingin mendapatkan MEAL SHAKES ini, boleh hubungi saya. Kita cerita panjang lebar lagi mengenai ini ye. 


Hubungi saya =

Ezaty Rusman
☏ 013-5954 921
✉ luvly.izzati@gmail.com
http://kauntersihat.blogspot.com/
.............................................................
*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com



No comments:

Post a Comment