Wednesday 21 May 2014

TESTIMONI MEAL SHAKE TAMBAH SELERA MAKAN KANAK-KANAK

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua :)

Sejak dua menjak ni, ramai sangat yang cerita masalah dan mengeluh tentang anak-anak yang tak mahu makan, tak selera makan, dan ada juga yang terlalu memilih makanan. Itu tak nak, ini tak nak... haihh, runsing ibu-ibu kan. Walhal, para ibu dah banyak mencuba pelbagai resepi baru terutama untuk anak tersayang. Ada juga siap ber'bento' lagi untuk menarik minat anak-anak untuk makan. Tapi, malangnya tetap sama sahaja. Anak tetap tak selera makan. apabila di suap, ada saja alasannya. Ada juga yang ketap mulut kuat-kuat tanda tak nak makan. 

Jika begini berterusan, sudah pasti anak-anak akan semakin kurus, mudah mendapat jangkitan penyakit seperti demam dan selesema yang kerap. Apa kata, ibu-ibu cari insiatif lain dengan memberi anak-anak minum Meal Shakes Shaklee. 

Jom kita baca testimoni dari ibu-ibu yang sudah mencuba Meal Shakes Shaklee :)


















Ini adalah sebahagian para ibu yang amat berpuas hati dengan penangan Meal Shakes Shaklee. Perasaan ibu apabila melihat anak-anak sudah gemar makan dan berselera untuk makan sudah pasti membuatkan ibu-ibu sangat gembira. Tetapi, makanan tambahan yang sangat luar biasa ni hendaklah di kawal cara pemgambilannya.Setiap peringkat umur ada sukatannya tersendiri. Seisi keluarga juga boleh menikmati keenakkan rasa Vanilla French ini. Pelbagai resepi yang boleh di cuba :)

JIKA BERMINAT UNTUK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE, BOLEH PM SEPERTI DETAIL DIBAWAH INI, 


Ezaty Rusman
☏ 013-5954 921
✉ luvly.izzati@gmail.com
http://kauntersihat.blogspot.com/

*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com

No comments:

Post a Comment