Sunday 11 May 2014

SET KURUS BAJET SHAKLEE

Assalamualaikum :)

Hari ni saya banyak dengar omelan dan rungutan daripada kawan-kawan saya tentang masalah kegemukan yang amat merungsingkan fikiran semua. Jadi, saya sangat terpanggil untuk berkongsi dengan semua mengenai permasalahan yang menular bak barah ini. hehe.. jom baca lagi :)

Saiz badan yang besar dalam erti kata lain gemuk sememangnya amat membimbangkan semua orang. Termasuk saya :) Baik lelaki mahupun wanita,ini adalah masalah terbesar yang membelenggu semua orang kan. Nak pergi Slimming Centre semuanya mahal belaka, lepas tu belum tentu berkesan ke tak. ishh...



Jangan risau, jangan khuatir. Shaklee ada solusinya :)

Set slimming shaklee ni boleh membantu korang semua untuk kurus tanpa memeritkan, tanpa sebarang penyeksaan dan paling penting tanpa modal yang besar. Sangat berpatutan dengan bajet korang semua. Tapi dengan syarat. 

  • Anda seorang yang berdisiplin dalam hal ehwal pengambilan kalori dalam pemakanan seharian. Pengambilan kalori hanya 1200-1500 kcal sehari.
  • Anda seorang yang berdisiplin untuk melakukan senaman sekurang-kurangnya 3 kali seminggu. Tapi, kalau malas bersenam. pastikan korang lebihkan keja yang boleh mengeluarkan peluh. Contohnya, naik tangga untuk ke pejabat. Say NO, NO, NO kepada lift atau berjalan kaki selama 30 minit atau lebih
  • Pengambilan air sekurang-kurangnya 3 liter sehari.

Sekirannya korang ikut rules di atas, maka dengan amat berkesan vitamin set kurus shaklee ini untuk menurunkan berat badan anda. Jom kita tengok, vitamin apakah ia???



Jom kita tengok pula apalah yang best sangat vitamin Lecithin dan Alfalfa ni?

LECITHIN SHAKLEE
  • Sangat terkenal dalam membantu set pelangsingan kerana ia bertindak untuk memecah lemak degil seterusnya menghalang tubuh dari mengalami masalah obesiti. Pengambilan 4 biji sehari akan mempercepatkan keberkesanan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.
  • Lecithin bertindak sebagai "pembersih" salur darah, membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolesterol dan trigliserid di dalam tubuh.
  • Antara bonus lain, sekirannya korang pengambilan 4000mg Lecithin secara konsisten setiap hari, ianya adalah satu reward untuk korang kerana ia menghasilkan rambut yang sihat berkilau, kulit yang lembut gebu, dan mencegah ekzema.
  • Bonus lagi bagi ibu yang menyusukan anak mengambil Lecithin. Selain menguruskan badan, Lecithin juga menghalang berlakunya "clogged duct". "Clogged Duct" ini akan membawa masalah mastitis iaitu bengkak susu. 

ALFALFA COMPLEX 
  • Merawat masalah sembelit
  • Menyingkirkan lemak dan kolesterol
  • Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
  • Mencuci usus bagi detox toksin dalam badan
  • Membantu melengkapkan zat nutrien dalam pemakanan seseorang
  • Membuang angin dalam badan.
  • Melawan alahan




Jangan lepaskan peluang korang untuk mendapatkan set sliming bajet dari saya. Nak cantik, nak kurus, haruslah pilih yang semulajadi. Shaklee ada jawapannya :)

Jom hubungi saya :)

Ezaty Rusman
☏ 013-5954 921
✉ luvly.izzati@gmail.com
http://kauntersihat.blogspot.com/
....................................................................
*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com

No comments:

Post a Comment