Thursday 8 May 2014

MEAL SHAKES, PILIHAN TERBAIK UNTUK GAYA HIDUP AKTIF


Meal Shakes adalah satu pilihan pemakanan yang diberikan satu jolokan "mudah dan senang" kerana penyediaan minuman yang begitu mudah dan lengkap kandungannya bagi membekalkan nutrien keperluan harian.




Meal Shakes Shaklee amat sesuai untuk kanak-kanak yang sangat aktif dan tidak duduk diam. Sesuai juga untuk mereka yang tidak sempat mengambil sarapan dan hidangan yang seimbang. Juga untuk mereka yang sukar mengambil supplemen berbentuk pil atau kapsul. 

FAKTA TENTANG MEAL SHAKES.


  • Membekalkan sekurang-kurangnya (30% atau lebih) Nilai Harian ( Daily Value) bagi 19 nutrient dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh.
  • Sumber yang kaya dengan kalsium, protein dan fibre.
  • Pilihan terbaikrendah lemak dan rendah glisemik.
  • Rasa French Vanilla yang enak seperti aiskrim vanilla. Boleh di minum begitu sahaja atau di campur dengan minuman kegemaran lain. 
Meal Shakes Shaklee boleh di berikan kepada bayi bermula dengan 1 tahun (jika tidak menyusu ibu) dengan dos satu sudu kecil sahaja. Bagi kanak-kanak yang berusia di bawah 4 tahun, Meal Shakes Shaklee boleh di berikan dalam kuantiti yang sedikit untuk membenarkan tubuh mereka membina ketahannya secara independent. 

Meal Shakes Shaklee juga boleh di ambil sekirannya anda mahu menguruskan badan ( selain rangkaian dalam program Weight Loss Shaklee iaitu CINCH) kerana kandungan protein dan seratnya memberi rasa kenyang dalam tempoh yang lama. Bezanya, CINCH mengandungi LEUCINE bagi menjaga otot semasa program turun berat badan di jalankan. 

SIAPA SESUAI MENGAMBIL MEAL SHAKES 



  • Ibu mengandung
  • Ibu menyusukan anak yang mahu menguruskan berat badan
  • kanak-kanak
  • Ibu hamil yang mengalami alahan dan sukar makan makanan yang hidangannya lengkap.
  • Mereka yang mengalami masalah untuk menelan vitamin berbentuk pil
  • Warga tua.
Cepat dapatkan MEAL SHAKES ANDA segera!!!! sementara bulan promosi berlansung. rugi tau tak grab 1 atau 2 canister.


Ezaty Rusman
☏ 013-5954 921
✉ luvly.izzati@gmail.com
http://kauntersihat.blogspot.com/
................................................................
*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com

No comments:

Post a Comment