Monday 16 June 2014

FAKTA SET NUTRIWHITE SHAKLEE - SET SKIN CARE



Assalamualaikum semua, saya dengar cerita ramai yang masih tercari-cari produk skin care yang sesuai untuk kulit muka kan? Saya dengar juga, ramai yang mempunyai kulit yang bermasalah akibat menggunakan sesuatu produk yang menggunakan bahan kimia. Anda pasti takut untuk mencuba produk lain kan? Namun begitu, usah bimbang dan khuatir untuk terus memilih set skin care shaklee iaitu set Nutriwhite. Yakinlah. Kenapa saya cakap begitu, Jom saya cerita lebih lanjut :)

Melalui set Nutriwhite Shaklee, anda akan mendapatkan kulit yang lebih cerah dan berseri secara semulajadi. Ramuan yang semulajadi yang disempurnakan oleh sains berfungsi mencerahkan kulit dan menghilangkan kesan-kesan gelap, malah ia memelihara kulit agar kekal putih berseri!!! 

Selain itu, hasil daripada 16 nutrien yang terbukti berkesan mencerahkan kulit melalui lima cara, kulit anda akan tampak lebih cerah, licin, warna kulit yang sekata dan seimbang serta cantik berseri!!!

Di hasilkan oleh saintis dan pakar pengajaan kulit di negara Jepun dan Amerika Syarikat, NutriWhite mengandungi 16 nutrien herba yang dipilih dengan teliti daripada 16 buah negara. Eksklusif untuk Shaklee!.
Kombinasi unik nutrien-nutrien ini yang kini menanti paten, di namakan WhiteN-16. Selain itu, Vitamin C aktif dan pati likuoris turut ditambah ke dalam formulasi botani ini untuk membantu menambahkan kecerahan kulit serta mengurangkan tompok-tompok gelap dan menambahkan keserian wajah.

Sistem NutriWhite bertindak dengan lima cara

  • Menyekat - Pemindahan pigmen hitam daripada dasar sel kulit ke lapisan dasar sel kulit ke lapisan atas untuk mencegah kemunculan tompok hitam. 
  • Mencegah - Kesan-kesan memudaratkan daripada matahari dan alam persekitaran dengan melindungi kulit anda secara aktif  daripada sinar UV dan cahaya matahari yang boleh menggelapkan serta merosakkan kulit. 
  • Mengurangkan - Penghasilan pigmen hitam pada kulit untuk mencegah kulit daripada menjadi gelap.
  •  Mencerahkan - Warna melanin yang sedia ada serta tompok hitam, serta menyerlahkan warna kulit secara menyeluruh.
  •  Memperbaharui - Dengan menghilangkan sel mati yang mengandungi melanin berlebihan, agar kulit cantik berseri.


                                                          

 


Anda hanya perlu beberapa langkah untuk mendapatkan kulit wajah yang lebih cerah dan berseri dengan NUTRIWHITE



  1. Membersihkan - Gentle Action Makeup Remover/ Gentle Deep Foaming cleanser
  2. Memperbaharui - Soothing Radiance Whitening Softener
  3. Mencerahkan - Daily Defense Whitening Essence
  4. Merawat - Spot Whitening Treatment
  5. Mencegah - Ultimate Protection Whitening Lotion SPF 15
  6. Memulihkan - Overnight Renewal Whitening Cream
Untuk makluman lanjut, anda boleh hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma :)


Ezaty Rusman
☏ 013-5954 921
✉ luvly.izzati@gmail.com
http://kauntersihat.blogspot.com/

*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com

No comments:

Post a Comment