Tuesday 10 June 2014

SET SLIMMING SHAKLEE BAJET RENDAH


Saya pasti dalam kalangan kita ramai yang sedang mencari-cari produk untuk menguruskan badan.

Sememangnya, terdapat lambakan produk kurus di pasaran. Majoriti produk untuk kurus ini memerlukan kos yang tinggi dan rata-rata masyarakat juga tidak mampu memenuhi impian untuk terus kekal langsing jika hal ini berlaku. Dalam pada itu, ada juga produk yang murah sekaligus produk tiruan. Hal ini juga amat membimbangkan. 

Dalam rangkaian vitamin kelangsingan badan yang di tawarkan oleh Shaklee, saya mencadangkan beberapa vitamin yang dapat membantu anda mendapatkan bentuk badan yang ideal. Dan semestinya, bajet yang sangat sesuai untuk anda laburkan kerana di jamin tiada tiruan, berkesan dan semulajadi.


Shaklee menggunakan konsep "Bakar - Buang - Bina" yang dijamin selamat, semulajadi berkesan untuk anda yang ingin menguruskan badan serta ingin kekal langsing.

Fungsi Lecithin

  • Untuk proses metabolisme, kolesterol, triglycerides dan lemak darah (blood lipids)
  • Memecah serta mencairkan lemak terutama kolesterol
  • Menurunkan total serum kolesterol dan meningkatkan kolesterol baik (HLD)
  • Membantu kawal paras triglycerides
  • Membantu memecahkan lemak badan dan mengurangkan lemak yang tersendat di pembuluh-pembuluh darah
Fungsi Alfalfa Complex
  • Mencuci usus bagi membuang toksik 
  • Meneutralkan asid dalam badan
  • Melegakan sembelit
Fungsi Herb Lax
  • Menggalakkan pembersihan yang lembut bagi membantu proses semulajadi tubuh badan
  • Julap lembut untuk kegunaan sekali sekala
TIPS IBU MENYUSU

Bagi ibu-ibu yang menyusu pula, memang terdapat banyak limitation dari segi pengambilan vitamin set kurus ini. Jadi, saya mencadangkan beberapa set kurus untuk ibu menyusu yang di jamin selamat untuk ibu dan anak.



Hanya tukarkan Herb Lax kepada ESP sahaja. Dengan adanya ESP shaklee ini yang kaya dengan sumber protein yang mampu memberikan ibu tenaga, memberi rasa kenyang yang lama dan memekatkan susu ibu. 

Nampak macam banyak kan? Untuk pengetahuan semua, setiap vitamin mempunyai fungsi tersendiri. Dan vitamin yang saya cadangkan hanyalah bentuk tablet yang kecil dan mudah di telan serta minuman ESP yang berkhasiat lagi menyegarkan. Jika anda ingin mendapatkan pakej yang lebih mampu milik, anda boleh terus hubungi saya. Nanti saya akan memberi panduan untuk anda.

Jika berminat, cepat-cepat kontek saya ye :)


Ezaty Rusman
☏ 013-5954 921
✉ luvly.izzati@gmail.com
http://kauntersihat.blogspot.com/

*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com

No comments:

Post a Comment