Saturday 14 June 2014

TESTIMONI VITAMIN E SHAKLEE


Vitamin E shaklee merupakan vitamin yang paling lengkap di pasaran? Ehh! Boleh percaya ke? Betul lah, cuba tengok vitamin E yang ada di pasaran sekarang lengkap tak? Kalau nak tahu, vitamin E Shaklee ini di gabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta). Ia turut mengandungi 10 mg selenium bagi tujuan penyerapan vitamin E secara menyeluruh. Saya tak naklah cerita panjang lagi, jom kita layan testimoni ye :)

Apa kata pengguna?


  • PENGGUNA  1 : KULIT JADI PUTIH GEBU





  • PENGGUNA 2 : BENGKAK DI MUKA BOLEH HILANG




  • PENGGUNA 3 : KULIT SEMAKIN CANTIK





  • PENGGUNA 4 : KULIT SEMAKIN CERAH BERSERI TANPA PARUT JERAWAT




  • PENGGUNA 5 :ARTIS ANTARABANGSA JUGA MENGGUNAKAN VITAMIN E SHAKLEE



Alhamdulillah syukur, rata-rata mereka sangat berpuas hati dengan vitamin E shaklee. Kalau nak lagi gebu, cantik berseri cubalah set skin care shaklee yang lengkap. Harga mampu milik untuk semua. Ramai yang memuji kehebatan Vitamin E shaklee ini. Jom order :)

Ezaty Rusman
☏ 013-5954 921
✉ luvly.izzati@gmail.com
http://kauntersihat.blogspot.com/

*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com

No comments:

Post a Comment