Tuesday 3 June 2014

INFO VITAMIN E SHAKLEE


Tahukah anda? 

Vitamin E shaklee merupakan vitamin yang paling lengkap di pasaran. 1kg benih gandum bersamaan dengan 500ml minyak safflower dengan 8kg bayam dan 500g badam bersamaan dengan 400 IU vitamin E shaklee. Selain itu, is mangandungi 10 mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E shaklee. Seterusnya, ia memeliharai membran sel-sel , sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ia juga adalah penyaktoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.



Adakah anda mengambil vitamin E dengan cukup?

Adakah Vitamin E Selamat?

Didalam buku "Prescriptoin For longevity" yang ditulis oleh Dr. James Scala terdapat diskusi mengenai keselamatan vitamin E dengan terperinci. Secara global, terdapat lebih dari 1000 laporan perubatan berkenaan keberkesanan dan keselamatan vitamin E. Kajian bertahun-tahun oleh University Harvard ke atas kedua-dua lelaki dan wanita membuktikan vitamin E mampu mengurangkan risiko penyakit jantung hampir 41% dan strok dengan 33%. Kajian juga membuat kesimpulan dos selamat adalah 3200 IU.

Cadangan Pemakanan

  • Untuk pemeliharaan kesihatan : 1 kapsul setiap hari (selepas makan)
  • Untuk Anti-penuaan dan sistem reproduktif : 2 kali sehari, 1 kapsul setiap hari.
  • Menentang kanser dan mengurangkan parut : 2 kali sehari, 2 kapsul setiap hari
  • Vitamin E (alpha, beta, gamma, delta) ianya adalah vitamin E terlengkap di pasaran.


Sila hubungi saya segera untuk kunsultasi secara percuma, sebarang pertanyaan boleh pm/ whatsApp/sms saya di talian seperti berikut :


Ezaty Rusman
☏ 013-5954 921
✉ luvly.izzati@gmail.com
http://kauntersihat.blogspot.com/

*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com

No comments:

Post a Comment