Monday 28 April 2014

BIJAK AHLI SHAKLEE


Assalamualaikum semua, selamat malam :)

Lama sungguh tak tulis blog, almaklumlah terfokus kepada satu lagi projek. hiks! ampun semua. Malam ini nak cerita sedikit sebanyak mengenai bertapa bijaknya menjadi ahli shaklee.




Saya nak share sedikit bagaimana untuk kita menjadi ahli shaklee dan yang paling penting bagaimana pula untuk menjana pendapatan yang jauh lebih lumayan dengan bisnes shaklee. Yelah, mula-mula kita order untuk makan sendiri untuk rasa manfaat dan kebaikan yang terdapat dalam produk shaklee. Once kita dah cuba dan rasa perubahan yang positif produk shaklee, kita tidak akan pernah berpaling ke mana-mana produk jenama lain. Tak percaya? Kalau tak elok kenapa ramai sangat orang yang sharing tentang kebaikan shaklee? haaa....no points kan? Selepas mencuba tu, mesti terdetik di hati nak buat side income, orang-orang yang buat bisnes shaklee ini haruslah orang yang kental dan tegar dengan cabaran tau. Kenapa ye? sebab kita nak bantu keluarga kita, nak bantu orang yang susah dan lebih penting bantu diri sendiri melangkah ke satu level yang lain. Betul tak semua? Lagipun tak susah pun nak create income dengan bisnes shaklee ini tau. Apa yang penting, kenalah RAJIN!!!! ISTIQAMAH!!! & IKHLAS!!!! InsyaAllah, dengan izin-Nya kerja kita kan dipermudahkan.



Jom saya share pengalaman saya dalam berbisnes shaklee ini. Mula-mula saya just makan vitamin free yang di hadiahkan oleh kakak saya merangkap Nenny saya yang dah jadi Master coodinator sekarang. Apabila saya dah register ahli yang telah juga di'register'kan oleh Mommy saya yang merangkap kakak sulung saya pula. Kemudian saya telah di masukkan ke dalam close group yang mana di situ, saya belajar pelbagai jenis produk dan segala jenis kebaikan yang boleh di dapati dalam setiap produk. Best sangat sebab dalam tu kami macam satu family, kemudian saya di masukkan lagi satu group yang mana khas untuk mereka yang memang mahu berbisnes. Lagi best, aura positif sentiasa ada, sentiasa berkobar-kobar semangat untuk buat bisnes shaklee ni. Daripada zero sampailah sekarang saya dah yakin untuk memberi consult kepada customer yang bertanya. Namun begitu, jikalau saya musykil tentang sesuatu saya pasti akan merujuk kepada group saya atau group whatsApps, post je dekat situ terus ada jawapan. Ramai ahli shaklee yang membantu. Apa yang paling penting,keywordnya ialah RAJIN!!!!





First month saya join, saya dapat merasa bonusnya. Alhamdulillah, walaupun tak banyak cuma 3 angka. Tapi ia satu kepuasan sebab masa tu saya masih bergelar pelajar sekolah menengah. hehe..syukur dan gembira tak terkata! siapa nak bagi duit sebanyak tu kan. Disebabkan keberhasilan saya tu lah, saya decide nak terus sharing akan kebaikan produk shaklee yang di jamin selamat, semulajadi dan berkesan. So, sekarang jom saya bagitau macam mana cara saya dapat jana income dalam bisnes shaklee ini :)

1. Macam mana nak jadi ahli @ Independent Distributor?

----> Ada 2 cara untuk mendaftar sebagai ahli shaklee. 
Pertama, Kalian boleh mendaftar sebagai ahli dengan bayaran sebanyak RM75 untuk REGISTER FEE di mana-mana branch shaklee atau boleh meminta saya mendaftarkan anda. Kedua, dengan pembelian bernilai 200 points lebih kurang RM700 , secara automatik anda akan dapat keahlian secara PERCUMA. Eh, sebelum tu jangan lupa contact saya untuk dapatkan ID saya 891975 sebagai sponser kalian. 

2. Yuran Keahlian Shaklee seumur hidup

Pendaftaran adalah RM65 jika anda pergi sendiri ke Branch Shaklee dan tambahan RM10 untuk penghantaran member kit ke rumah anda. Jumlahnya hanya RM75 juga :) Itu pun jika kalian tidak ambil sendiri member kit tu dekat Branch Shaklee.

3.Tidak perlu Maintain Points

Sekirannya kalian hanya mahu makan sendiri sahaja atau beli untuk adik-beradik dan keluarga, kalian tidak perlu untuk maintain points. Tak perlu risau pasal points pun ok, Unless, kalau korang rasa nak buat bisnes shaklee. Haa, masa tu korang perlulah dapatkan points tertentu untuk dapatkan bonus every month. 

4.Betul ke tak WAJIB maintain pembelian setiap bulan?

Betul..Betul..Betul... !!! Tak perlu maintain pembelian untuk kekalkan keahlian korang. best kan???

5. Apa yang diperlukan semasa mendaftar sebagai ahli shaklee?

Kalian perlukan seorang sponser iaitu ahli yang telah berdaftar dengan shaklee. Jadi sila guna ID saya 891975 jika kalian berhasrat untuk bersama-sama memulakan perniagaan dengan group hebat saya. 

APA KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE?


  • Boleh membeli produk dengan harga AHLI dan kumpul POINTS sendiri.
  • Jika RAJIN, anda boleh kumpul point tertentu dan melayakkan anda semua untuk mendapatkan bonus dalam bentuk cash pada bulan seterusnya tanpa perlu ada downline.
  • Jika berminat untuk berbisnes Shaklee, anda akan di masukkan ke dalam close group yang disediakan oleh saya dalam bentuk WhatsApps, FB tertutup dan FB Adds.
  • Shaklee menawarkan CASH BONUS, CAR BONUS, CONVENTION ( Local & Intertional Umrah for Muslim ) 
Haaa....BERMINAT TAK? :)

So, adik-adik, kakak-kakak, abang-abang, students pun boleh nak create income dengan Shaklee sebab yuran pendaftaran sangat murah dan SEUMUR HIDUP! BERMINAT? Boleh emelkan hasrat di hati tu kepada saya bagi membolehkan say mendaftarkan anda sebagai ahli group saya. DAn insyaALLah, marilah sama-sama kita bermuamalat dalam bisnes kita sendiri. Sesungguhnya 9/10 daripada punca rezeki itu adalah dengan PERNIAGAAN.





so, decide now!

Ezaty Rusman
☏ 013-5954 921
✉ luvly.izzati@gmail.com
http://kauntersihat.blogspot.com/
............................................................................................................................
*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com

No comments:

Post a Comment