Thursday 3 April 2014

TESTIMONI PENGGUNA OSTEMATRIK SHAKLEE


Testimoni pengguna Ostematrik Shaklee :)

Dek kerana bulan April 2014 ini adalah bulan promosi OSTEMATRIK, jadi saya ingin berkongsi sedikit sebanyak Ramai yang mengegmari buah-buahan tempatan namun begitu ramai juga yang tidak mengetahui apakah khasiat di sebalik kelazatannya. Ada di antarannya boleh dinikmati pada wakt-waktu tertentu sahaja kerana sifatnya yang bermusim. Ayuh kita tinjau khasiat beberapa jenis buah-buah tempatan popular dalam kalangan penggemarnya.

JOM BACA :)










Sedikit info mengenai wanita dan kalsium


Pakar Runding Ortopedik dan Pakar Bedah Trauma, Dr. Chin CheenHowe memaklumkan bahawa sumber yang tinggi kalsium datangnya daripada produk tenusu seperti susu segar, keju dan yogurt. Bagaimanapun produk terbabit jarang menjadi makanan rugi diet harian masyarakat khasnya malaysia.

"Osteoperosis adalah sejenis penyakit yang 'senyap' dan amat serius. Kebanyakan wanita hanya mengetahui mereka menghidapi penyakit ini selepas mengalami retak atau tulang patah. Sememangnya tulang manusia akan mula merosot sejak awak usia 30-an lagi, ia mula merosot secara berperingkat-peringkat.Namun ia belum terlambat lagi untuk mula menjaga kesihatan tulang anda, katanya lagi" 


http://pmr.penerangan.gov.my/index.php/component/content/article/230-info-ringkas/1346-keperluan-kalsium-wanita.html


Ezaty Rusman
☏ 013-5954 921
✉ luvly.izzati@gmail.com
http://kauntersihat.blogspot.com/
...........................................................................................................................................................

*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com

No comments:

Post a Comment