Monday 21 April 2014

MEAL SHAKES SHAKLEE


Kebaikan Meal Shakes Shaklee


MEAL SHAKES MEMANG BEST!!!

Ehh, apa meal shakes ni ye? kepada yang baru berjinak-jinak dengan shaklee meyh saya beritahu ye. Meal shakes ini adalah pemakanan lengkap dari vitamin, mineral, protein dan ayat-ayat Al-Quran.

Aikk,peliklah tu. Yelah, semasa ibu-ibu nak bancuh minuman yang penuh berkhasiat para ibu mestilah membaca ayat 1000 Dinar atau surah Toha atau etc. Maka, jadilah minuman yang berkhasiat lagi barokah kan? :)

 


Saya nak share sedikit bagaimana untuk kita menjadi ahli shaklee dan yang paling penting bagaimana pula untuk menjana pendapatan yang jauh lebih lumayan dengan bisnes shaklee. Yelah, mula-mula kita order untuk makan sendiri untuk rasa manfaat dan kebaikan yang terdapat dalam produk shaklee. Once kita dah cuba dan rasa perubahan yang positif produk shaklee, kita tidak akan pernah berpaling ke mana-mana produk jenama lain. Tak percaya? Kalau tak elok kenapa ramai sangat orang yang sharing tentang kebaikan shaklee? haaa....no points kan? Selepas mencuba tu, mesti terdetik di hati nak buat side income, orang-orang yang buat bisnes shaklee ini haruslah orang yang kental dan tegar dengan cabaran tau. Kenapa ye? sebab kita nak bantu keluarga kita, nak bantu orang yang susah dan lebih penting bantu diri sendiri melangkah ke satu level yang lain. Betul tak semua? Lagipun tak susah pun nak create income dengan bisnes shaklee ini tau. Apa yang penting, kenalah RAJIN!!!! ISTIQAMAH!!! & IKHLAS!!!! InsyaAllah, dengan izin-Nya kerja kita kan dipermudahkan.


FAKTA TENTANG MEAL SHAKES


1. Nutrisi Lengkap
Menyediakan 24 jenis vitamin daripada A-Z, mineral, 'Trace Mineral'. Kekurangan 'Trace Mineral' akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. selain itu, ia turut mengandungi soya Lecithin yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.
#Sesuai untuk golongan yang susah untuk menelan suplemen berbentuk pil dan juga ingin menjaga berat badan.

2. Membekalkan Nutrisi kepada Sel Tubuh
Kaya dengan protein ( tidak mengandungi laktosa ), membantu pembiaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.
#Badan lebih sihat, malah protein amat penting untuk penghasilan susu badan. sangat sesuai untuk ibu yang menyusukan anak.

3. Membantu Tumbesaran
Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.
#Sesuai untuk tumbesaran kanak-kanak dan sesuia untuk golongan ibu yang mengandung.

4. Anti-oksida
Mengandungi vitamin A, C, E, Zink, selenium yang merupakan agen antioksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
#Sesuai untuk mereka yang mementingkan kecantikan dan ingin kelihatan lebih muda.

5. Mengembalikan Seri Wajah
 Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah dan kulit yang lebih cantik.
#Sesuai untuk mereka yang inginkan kulit yang mulus dan berseri

6. Detoksifikasi
kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.
#Sesuai untuk kanak-kanak dan orang dewasa yang mengalami masalah sembelit.





KEBAIKAN MEAL SHAKES

  • Rasa vanilla yang menjadi kegemaran kanak-kanak mahupun dewasa.
  • Sesuai untuk kanak-kanak 1 tahun ke atas.
  • Sesuai untuk seisi keluarga.
  • Boleh menjadi instant sahur meal / sarapan pagi
  • Rendah lemak tapi kaya dengan 19 vitamin utama, protein, fiber, mineral serta kalsium yang penting untuk tumbesaran kanak-kanak.
  • Meal Shakes memberikan tenaga dan menguatkan imun badan kanak-kanak
  • Memberikan kecergasan dan menigkatkan tahap kesihatan kanak-kanak.
  • Mengurangkan eczema kepada kanak-kanak dan juga orang dewasa.
  • Meningkatkan selera makan kanak-kanak juga dewasa
  • Jika kanak-kanak mudah mendapat demam dan lazimnya akan cepat sembuh daripada biasa..
  • Pilihan terbaik bagi mereka yang sukar untuk telan "tablet" 
  • Menangani masalah sembelit.
  • Bagus untuk kanak-kanak yang obesiti.

Untuk maklumat lanjut bagi mendapatkan vitamin sihat anda, boleh hubungi saya segera. konsultasi secara percuma akan diberikan kelak :)



Ezaty Rusman
☏ 013-5954 921
✉ luvly.izzati@gmail.com
http://kauntersihat.blogspot.com/

-------------------------------------------------------------------------------------
*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com

No comments:

Post a Comment