Tuesday 29 April 2014

TESTIMONI OSTEMATRIX SHAKLEE

Assalamualaikum semua,

Memandangkan esok menuju ke closing day promosi ostematrix. Jadi malam ni suka saya nak share dengan pembaca semua mengenai testimoni - testimoni para pengguna Ostematrix Shaklee. Jom kita baca :)

Saya mulakan dengan testimoni saya sendiri ye :)

Saya kenal dengan Ostematrik ini sejak saya di bangku sekolah menengah lagi, kerana apa? kerana saya sering di ganggu masalah sakit belakang yang tak nak kebah. Allah saja tahu betapa sakitnya tulang belakang saya. Yelah, sebagai student kita mestilah nak mengulang kaji pelajaran dan mentelaah buku pelajaran. Puas saya mengadu kat mak saya dan akhirnya kakak saya dengan senang hati hadiahkan saya dengan ostematrik shaklee. Telan 4 biji sebelum tidur, alhamdulillah memang bangun pagi rasa segar dan cergas sangat :) sejak dari tu, saya tak pandang dah produk lain. Terus je saya cuba satu persatu produk shaklee yang sentiasa selamat, sentiasa semulajadi dan sentiasa berkesan. Alhamdulillah. 


Ahaa,...saat yang di tunggu-tunggu untuk membaca sendiri testimoni para pengguna OSTEMATRIX SHAKLEE. Jommmm! Jemput baca ye :)



Set Sendi Shaklee memang terbaikkkkk!! my mom pun consume tau :)






Alamak, kesian sungguh ayah beliau yang sakit tulang belakang. Namun, Alhamdulillah sangat kan, selepas seminggu makan vitamin Shaklee terus je sihat. Wow!!! happy sungguh



Tengok yang ini pula, alahai kesian puan Riza ni sakit kaki dan kebas-kebas. Untung ada suami kan dan lebih-lebih untung sebab ada OSTEMATRIK!!!! I loikeee





Hmmm....mommy to be, selalu sangat ada masalah macam ni. Kesian sangat. Para hubby, please!! Berikan MAGIC ini kepada kesayangan mu :)





Eeh, bercinta pulak dengan vitamin Ostematrik kan. Hiks! auummm...


Sementara stok masih ada, sementara masih ada masa. Jommmm kita dapatkan vitamin sendi anda nak tak? Banyak kebaikan yang boleh kita dapat apabila consume vitamin ni tau. Anda patut cuba!!!

Ezaty Rusman
☏ 013-5954 921
✉ luvly.izzati@gmail.com
http://kauntersihat.blogspot.com/

.......................................................................................................
*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com

No comments:

Post a Comment