Thursday 3 April 2014

SEKILAS DIET



Kikis lemak dengan kalsium.

* Juliette Kellow, ahli diet dari Weight Loss Resources mengatakan kalsium yang terdapat dalam susu dapat membantu memecahkan lemak dalam badan. Jadi minumlah susu untuk memiliki indeks massa tubuh yang rendah. Namun begitu, kebanyakan dalam masyarakat Malaysia khususnya kurang gemar dengan produk tenusu ini. Jadi, usaha khuatir akan permasalahan sekelumit cuma ini, produk shaklee juga mengeluarkan produk kalsium yang di perkaya dengan vitamin D dan Magnesium bagi menjaga kesihatan tulang anda.







Bagaimana memilih KALSIUM PREMIUM?

1. Anda perlu memilih produk kalsium yang mengandungi Vitamin D dan Magnesium.

2. Anda juga haruslah mengelakkan produk yang dibuat dari tulang dan dolomite untuk mengelakkan keracunan plumbum.

3. Anda mesti elakkan mineral chelated kerana proses tersebut boleh menyebabkan tubuh menyerap logam berat tercemar dan toksin dalam proses menyerap mineral.



Oleh itu, anda semua haruslah memilih OSTEMATRIK yang di jamin sentiasa berkesan, sentiasa selamat dan sentiasa semulajadi. Hal ini kerana, setiap produk yang di keluarkan oleh pihak Shaklee ini akan di kawal ketat baik dari bermulannya pokok di tanam sehingga proses pembungkusan produk. 

PROMOSI BULAN APRIL 2014,

BELI 6 PERCUMA 1.

Sila hubungi saya untuk mendapatkan stok terbaik anda.



Ezaty Rusman
☏ 013-5954 921
✉ luvly.izzati@gmail.com
http://kauntersihat.blogspot.com/
..............................................................................................................
*Produk ini tidak bertujuan unuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihadapi. Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini, Pekan. Muadzam & Kuantan. Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 0135954921 Email : luvly.izzati@gmail.com

No comments:

Post a Comment